Aplikacja do nauki matematyki

Aplikacja do nauki matematyki

Aplikacja do nauki matematyki - ARITHMAGIC - 4+

ARITHMAGIC - Aplikacja do nauki matematyki dla dzieci w wieku 4 lat? ne za wcześnie? Otóż nie. Maluchy szykujące się do rozpoczęcia nauki mają wspaniale chłonne umysły. W wieku 1,5-2 lat są już w stanie określić, że inna rzecz tego samego typu to "druga", np. "druga kredka", "drugi klocek", "drugie picie". Potem zaczyna się odliczanie. Bardzo często na zasadzie "jeden, trzy, sześć, cztery, dziesięć", ale od czegoś trzeba wystartować. W wieku czterech lat dzieci już dobrze potrafią określać ile czegoś jest. Zaczynają myśleć na tyle abstrakcyjnie, ze możliwe są dla nich do wykonania proste działania matematyczne na niewielkich wartościach. Dlatego bezpieczna, ciekawa i estetyczna aplikacja na bazie gry przygodowej powinna bardzo ułatwić orientację w świecie cyfr i naukę podstawowych działań. Od przedstawiania i podpowiadania Wam takich aplikacji jesteśmy my. Poniżej opowiemy Wam o grze z Magiem i matematyką w rolach głównych.

Jaka aplikacja do nauki matematyki dla dzieci jest warta uwagi?

  • Bezpieczna - bez możliwości zakupów, wyświetlania reklam, linków do udostępniania itp.
  • Przyjazna - ładnie wykonana i bez agresji, co oznacza również brak nagłych elementów dźwiękowych i wizualnych, które mogą dziecko przestraszyć, albo nieprzyjemnie zaskoczyć.
  • Edukacyjna - uczące czegoś, liczenia, czytania, rysowania, kształtów, zwierząt, języka obcego - zaleznie od wieku dziecka.
  • Stabilna - sprawdzone przez dostawcę lub z certyfikatem bezpieczeństwa, aby nie zawieszała się i nie zawierała szkodliwych kodów, nie uszkodziły systemu operacyjnego lub nie wykradły danych.
Aplikacja do nauki matematyki

Dzisiejsza aplikacja do nauki matematyki została przetestowana zarówno przez nasze firmowe dzieci jak i Pana Prezesa. Dzieci radziły sobie znakomicie po kilku próbach i objaśnieniu o co chodzi. Postępy Prezesa... możecie Państwo zobaczyć na wideo poniżej oraz na naszym kanale.

Polecamy przejrzeć również nasze listy kontrolne dla wieku 0 - 5 lat i 6 - 10 lat.

O czym jest dzisiejsza aplikacja do matematyki 4+

O matematyce. A czym by innym? A tak na poważnie i rzeczowo to aplikacja o magicznej matematyce, czyli ARITHMAGIC od GOOBLE GAMES. Uuczy podstawowych działań matematycznych na dodawaniu i odejmowaniu. Dziecko przechodzi z Magiem kolejne poziomy i czyści las z potworów. Stwory mają określone charaktery dodatnie lub ujemne, przychodzą pojedynczo lub "falami". Do pokonania ich Mag ma do dyspozycji różne karty z wartościami. Różne liczby, zarówno dodatnie jak i ujemne. Zielone i czerwone karty. Należy odpowiednie działania wykonać poprzez wybieranie kart, rzucanie ich jako zaklęcia na stwory i tym samym "czyszczenie" poziomu. Warto grę pokazać dzieciakom na naszym nagraniu, ma ono 3 minuty, więc dziecko się nie znudzi, a Wy będziecie mogli określić czy przypadnie do gustu waszemu maluchowi.

Gra ma przyjazne wzornictwo i nie wyświetla reklam, ani nie umożliwia zakupów. Tę grę, jak wszystkie inne omawiane aplikacje można ograniczyć czasowo. O czasie przed ekranem mówiliśmy w dwóch wcześniejszych,  cz. I i cz. II. Z pewnością jeszcze nie raz do tego tematu wrócimy.


"Świetnym testem dla rodziców jest sprawdzenie co się stanie gdy zabierzemy dziecku tableta. Jeśli za każdym razem jest płacz..." Tak zaczyna się nasz filmik omawiający pokrótce aplikacje dla dzieci. Więcej informacji, oraz sporo ciekawostek o Cyber_PAPA znajdziecie w naszym mini wywiadzie z rodzicem, a zarazem pomysłodawcą i koordynatorem całego projektu! Miłego oglądania!